Известие

Collapse
No announcement yet.

Оправих запалването, но се появи друг проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Оправих запалването, но се появи друг проблем

    Здравейте, колеги. Пускам нова тема, за да споделя новия проблем. Смених ЕКУ-то и имобилайзера, и лампата CODE изчезна, но колата върти но не запали. Майсторът който ги сменя свали капака на двигателя и изкара свещите, след което пак ги сложихме. След това извадихме маркуча, който впръсква гориво. Проверява и релетата, но колата пак не палеше. В крайна сметка след като завих гайките на ЕКУ-то колата запали, явно проблемът е бил там. Сега въпросът е че колата на първа и втора няма мощност. Натискам педала на газта, но колата не върви. Едвам тръгвам от светофар. На диагностиката май показа ламбда сонда. Може ли проблема да е от това, че махахме свещите? Преди не съм имал проблем със загуба на мощност. Може ли проблема да е в новото ЕКУ?

  • #2
    Това ми звучи на нещо дето не може да получи категорично обяснение тук, във форум......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ходиш при грешния майстор.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Варианти-много.
        Качествени сервизи-малко !
        По принцип,акое ламбда сондтата трябва да имаш загуба на мощност и сравнителен голям разход на гориво.
        Може пък и да е от задръстен катализатор (малко вероятно)
        Виж да смениш филтри милтри,масло...общо взето виж,ако не си сменял отдавна консуматви,го напрви !



        Наздраве и със здраве ! ! !
        Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
        Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
        Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Ходиш при грешния майстор.
          аз съм грешния маистор и като не си запознат с проблема на колата не ръси акъл.от такива дето ръсят акъл на момчето са му изгорили компа.колата няма мощност защото на 90 градуса загрял мотор през задното гърне излизат хладни газове и смърди на гадно от запушения катализатор.а ланда сондата не реагира въобще,да не говорим че степ мотора не му е добре клати постояно оборотите.
          SPRINTAUTO service
          0893277773

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
            аз съм грешния маистор и като не си запознат с проблема на колата не ръси акъл.от такива дето ръсят акъл на момчето са му изгорили компа.колата няма мощност защото на 90 градуса загрял мотор през задното гърне излизат хладни газове и смърди на гадно от запушения катализатор.а ланда сондата не реагира въобще,да не говорим че степ мотора не му е добре клати постояно оборотите.
            Ами като гледам на колегата не му добре колата все още. Това с хладните газове пък е супер несериозно. И на какво гадно смърди по-точно?

            От клатенето съдиш, че не му е добре и моторчето което не е "степ мотор" всъщност.

            Когато аз се съмнявам в катализатора го откачам и тръгвам да карам без него. Преди това поглеждам през него да видя как са нещата. С ламбдата е същото. Като не баца направо я откачам.

            Това за да докажа на клиента, че наистина проблема е там, за да не пита после по форумите "ма що така... бях на майстор пък колата не върви... той бута свещите.. дали е объркал нещо...". Загубил си доверие просто.

            Сега понеже само с мен не си се заяждал в този форум. По-добре не почвай! Няма да ти реагирам.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              [QUOTE=ФЕРАРИСТ;672594]Това ми звучи на нещо дето не може да получи категорично обяснение тук, във форум......[/QUOTE ники обяснение има колегата си кара колата в някакъв сервиз защото не изгася ,кода, и колата не пали.след това я взима запалена и всичко ок. но пак светва ключето и отива при ключар да махне имобилаизера,но тои прецаква компютъра и колата отива до тях на въже. от там на мен ми звъняха няколко човека за компютър,на единият не можах да откажа,че е много мои човек и реших след като затворя сервиза да отида с мои комплект комп+имобилаизер+ключ които ползвам за такива случаи.отидох до колата на един паркинг в бургас в 20.00 сложих компа без да завия гаиките отгоре ,сложих имобилаизера и завъртам да паля но не ще само припалва малко и гасне,проверих гориво свещи всичко ок и без диагностика бях до там предположих че е хол дачик и му казах да ми я докара в сервиза да направим диагностика.и тръгнах след малко ми звани собственика завил гаиките на компа и запалила. ок. днес и правя диагностика и ландата дава грешка и не се трие,след което забелязах че от гърнето не излизат изгорелите газове както трябва а много леко и смърди на гадно. след което го изпратих да си махне катализатора.та тва е по колата обяснение има.Чао и поздрави
              КОГА ЩЕ СЕДНЕМ С ТЕБ НА ПО БИРА,
              SPRINTAUTO service
              0893277773

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                ники обяснение има колегата си кара колата в някакъв сервиз
                Е то е ясно че има, имах впредвид че може да му се даде такова каквото би му дал човек дето има контакт с колата, а не като постави общо нещата във форум, дето никой не знае всичките тия обстоятелства дето ти изброи.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Аве аз я знам тая история ма немоа разбера как колата преди да се скапе имобилайзера си върви пък после се запушил катализатора
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    И аз това щях да питам ма рекох да не се заяждам.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment

                    Working...
                    X